środa, 25 czerwca 2014

♥1/ Nowości, nowości - czyli HAUL cz.1

Witamm. :)
No to nadszedł czas na pierwszy post, a w nim moje nowości zakupowe tzw. haul.  Podzieliłam go na dwie części, większą czyli tą i drugą mniejszą.
 To zaczynamy!

♥Żel do mycia twarzy hipoalergiczny Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem do skóry mieszanej i normalnej, świetnie zmywa makijaż i oczyszcza twarz, to już moje drugie opakowanie. Cena ok. 7zł
♥Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy Bebeauty (Biedronka), polecany przez wiele osób na YT i blogach, więc się skusiłam i jak na razie doskonale się spisuje. Cena 4.99zł

♥Adidas Natural Vitality perfumy pachną tak świeżo, kobieco ale jednocześnie sportowo. Cena 15zł
♥Krem nawilżający redukujący podrażnienia Ziaja do skóry suchej i wrażliwej, jeszcze nie używałam ale zapowiada się całkiem fajnie. Kupowałam w drogerii ekobieca.pl za 13.70zł

♥Ekspresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur Ultimate Repair, używałam raz i jest całkiem fajna, ale zobaczymy jak się będzie spisywać dalej. Cena ok 15zł

♥Podkład kryjący Pierre Rene skin balance cover w kolorze 20 champagne kolor świetnie mi odpowiada a jak będzie się zachowywał na twarzy to sprawdzę przy dłuższym używaniu. Z ekobieca.pl za 20.50zł
♥Puder prasowany Essence all about matt w kolorze transparentnym, zobaczę jak będzie się sprawdzał i dam Wam znać. Cena ok. 15zł

♥Baza pod cienie Hean stay on wygładzająca i utrwalająca, na obecną chwilę wiem że bardzo podbija kolor cieni. Cena z ekobieca.pl 14.99zł
♥Paleta cieni Sleek ultra mattes v2 darks, piękne kolory  (niestety na zdjęciu trochę przekłamane) Czaiłam się na nią już bardzo długo. Cena z ekobieca.pl 37.50zł 

♥Matowa pomadka Manhattan soft matt lipcream w kolorze 53M. Cena z ekobieca.pl 5.99zł
♥Kredka do brwi Pierre Rene w kolorze 03 szarym  Również z ekobiea.pl za 9.99zł

♥Gąbeczki do makijażu dwie duże na 4zł, mała z ekobieca.pl za 1zł.

I to wszystko, piszcie co o tym sądzicie, czy miałyście coś z tych rzeczy i jak się u Was sprawdzały.


Buziaki i do następnego :*
DaaisyK

13 komentarzy:

  1. Paletka sleeka fajna,poza tym duzo czytalam o tym pudrze z essence.Piekna pomadka ♥ Mam podobna z W7 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co ta pomadka jest moją ulubioną, ale trzeba umieć ją nakładać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ciekawych nowości :) Micel BeBeauty uwielbiam. Miałam też tą odżywkę ekspresową Gliss Kur i bardzo fajnie spisywała się na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak ta odżywka dalej będzie się spisywać u mnie, bo na razie jest całkiem ok . :*

      Usuń
  4. Świetne nowości, płyn micelarny z Biedronki bardzo często kupuję, a odżywkę Gliss Kur mam aktualnie w tej samej wersji, to już moja 3 buteleczka takiej mgiełki do włosów, mam nadzieję, że również będziesz z niej zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję że się będzie dalej dobrze sprawdzać, bo używałam już kilka razy i jest całkiem fajna.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  5. Same cuda :D Piękna paletka ze sleeka :) Ja sama mam tylko au naturel i czaje się na kolejne :D

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Wyłącz weryfikację obrazkową, poszukaj w internecie info na ten temat a jak nie będziesz wiedziała co i jak to pisz :)

      Usuń
    2. Dzięki, już chyba będzie dobrze. A co do paletki sleeka to również zastanawiam się nad następną.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  6. Jestem ciekawa jaka będzie twoja opinia na temat odżywki z Gliss Kur :) A micela z Biedronki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie całkiem fajnie się spisuje, tak samo płyn micelarny. :*

      Usuń
  7. Płyn micelarny z Biedronki miałam i sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go bardzo polubiłam zwłaszcza że teraz będzie w promocji ♥

      Usuń

♥♥Dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne i motywujące. Dziękuję!♥♥