środa, 26 listopada 2014

♥33/ Małe DIY świąteczne - bombka z wełny

Jako że ozdoby świąteczne już jakiś czas temu pojawiły się w sklepach, to i ja postanowiłam wziąć się już za ich tworzenie.
I dziś pokażę Wam w krótkim filmiku jak wykonać bombki z wełny lub kordonka w bardzo prosty sposób. Można powiesić je na choince, ponakładać na lampki choinkowe lub po prostu ułożyć w jakimś koszyku i też będą wyglądać fajnie. Ogólnie pomysłów na ich wykorzystanie jest sporo i to niekoniecznie świątecznych.








I co o tym myślicie? Podoba Wam się taka forma bombki / kuli?
Mi bardzo się one podobają i z pewnością wykorzystam je w te święta.

Buziaki♥
♦DaaisyK♦

13 komentarzy:

  1. Pomysł super :)Moja mama robi takie coś tylko w kształcie jajka na wielkanoc i to wygląda jak taki ala stroiczek :).

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze chcę spróbowac ale boję się ze mi nie wyjdzie ;) moze w koncu w te swięta mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi świecącymi bombkami :) Generalnie te kule można wykorzystać również poza okresem świątecznym jako ozdoby w mieszkaniu więc cieszę się, że taki post się pojawił :)
    Super!
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam takie jeszcze jak chodziłam do szkoły, ale nie z wełny tylko z włóczki (to chyba nie to samo) :D


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim ZIMOWYM PROJEKCIE :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A mamy właśnie konkurs w przedszkolu na rodzinnie wykonaną ozdobę świąteczną. Dzięki za podsunięcie pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. są rewelacyjne! z chęcią ustroję tak moją choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak one pięknie wyglądają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny patent i świetnie to wygląda :) Ja póki co tworzę szydełkowe choinki i bombki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bombki wyglądają bajecznie. Zastanawiam się czy do ich wykonania można zastosować np. włóczkę z moheru https://alewloczka.pl/pl/c/Wloczki-z-moheru/18 bo właśnie tej mam troszkę na stanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ta wełna musi trochę poleżeć w tym krochmalu czy jak? Po spuszczeniu powietrza z balonu nie zepsuje się kształt bombki?

    OdpowiedzUsuń

♥♥Dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne i motywujące. Dziękuję!♥♥