niedziela, 1 marca 2015

♥51/ Madagaskar na paznokciach

Dziś pokażę Wam zdobienie paznokci nową metodą, która pojawiła się na Instagramie i YoTube u Yagala. Tutaj macie link do filmiku na YT KLIK!
Dokładny opis tej metody krok po kroku w języku polskim możecie zaleźć na blogu Nails by Modnania, która wykonała bardzo ładne mani z wykorzystaniem tej metody.
W skrócie powiem Wam że polega ona na wycięciu wybranego fragmentu z gazety, pomalowaniu topem (lub lakierem bezbarwnym) z wybranej strony, po wyschnięciu topu, moczymy w wodzie ok. 30 min. i zdrapujemy palcem z drugiej strony  (nie ta z topem) aż zostanie top z wybranym nadrukiem. Nakładamy na jeszcze lekko mokry lakier na paznokciach. Pokrywamy topem i gotowe.

Ja znalazłam w gazecie fragment obrazka z filmu Madagaskar, więc postanowiłam go wykorzystać.
A oto kilka zdjęć tego co powstało♥






Powiem Wam szczerze że bardzo polubiłam tą metodę zdobienie, bo możemy wszystko co tylko znajdziemy w gazecie przenieść na paznokcie.

A Wy co myślicie o tej metodzie?

♥Buzioole!♥
♦DaaisyK♦

15 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tą techniką - widziałam już u Yagali i też myślałam, że trzeba by wypróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałm to wczoraj fajna technika;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko z gazet korzystam, ale jak się natknę kiedyś na coś ciekawego to muszę wyciąć i zachować na kiedyś - bardzo fajnie to wygląda, będę musiała takie coś zrobić u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) haha mega efekt :))) widziałam już kilka zdobień z użyciem tej metody ale przy Twojej wersji aż mi się buzia śmieje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper!!!! I po co ja sie tyle mecze z farbkami...? Podkradne Ci ten pomysl na pewno!
    Buziaki!
    --
    www.francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie! Kusi mnie ta metoda, ale tyle pomysłów mam że juz powoli przestaje to ogarniac ;)
    Podziwiam i mobilizuje sie do wykonania podobnego mani

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt faktycznie bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pazurki. Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja nie mogę, też pingwin jak i u mnie dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne! Też muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Wygląda niesamowicie :))

    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń

♥♥Dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne i motywujące. Dziękuję!♥♥