poniedziałek, 29 lutego 2016

♥77/ Rival de Loop, Hydro, nawilżające kapsułki pielęgnacyjne

O tych kapsułkach już pewnie większość Was słyszała i wiele z Was pewnie je miała. Ja już bardzo długo się na nie czaiłam, ale zawsze przy wizycie w Rossmann'ie o nich zapominałam. Ale niedawno wpadły mi w ręce, więc wreszcie je przetestowałam.


Od producenta:
Rival de Loop nawilżające kapsułki pielęgnacyjne. Zapewniają efektywną i intensywną pielęgnację zniszczonej i suchej skóry. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. Bez barwników, bez parabenów. 

Składniki: 
Dimethicone, Dicaprylyl Ether, Hydrogenated Polyisobutene, Trisiloxane, Isohexadecane, Squalane, Tocopheryl Acetate, Sunflower Seed Oil Glyceride, Parfum, Ginkgo Biloba Leaf Extract.


Kapsułki, to miękka, elastyczna otoczka, w której znajduje się płyn o tłustej konsystencji. Kapsułki te kształtem przypominają rybkę, które otwiera się poprzez ukręcenie 'ogonka'. W opakowaniu jest siedem takich kapsułek jako siedmiodniowa kuracja, jedna kapsułka na jedną aplikację. Ja nie używam ich codziennie przez siedem dni, tylko raz, dwa razy w tygodniu, kiedy widzę że skóra jest bardzo sucha i tego potrzebuje.
U mnie te kapsułki sprawdzają się wspaniale, kiedy nałożę wieczorem na dobrze oczyszczoną twarz, to rano skóra jest gładka, miękka i przyjemna w dotyku, a podkład wygląda i utrzymuje się idealnie. Doskonale sprawdza się także po głęboko oczyszczającej maseczce, wtedy dodatkowo po nałożeniu kapsułki nakładam krem nawilżający, którego używam na co dzień do twarzy. 
Obecnie używam już trzecie opakowania i z pewnością na tym się nie skończy.

Cena za opakowanie to 6,99zł , więc wychodzi złotówkę za sztukę, ale często można spotkać na promocji. Do kupienia w Rossmann'ie.

Buziaki Kochani i do następnego♥
♦DaaisyK♦



5 komentarzy:

♥♥Dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne i motywujące. Dziękuję!♥♥