środa, 13 maja 2015

♥60/ Nowości - maj

Dziś pokażę Wam moje zakupy poczynione w drugiej połowie kwietnia i na początku maja. Jak zwykle nie są to duże zakupy, bo ostatnio nie czuje potrzeby robienia dużych zakupów i kupuję raczej tylko te rzeczy które są mi potrzebne, no może oprócz lakierów hehe, (nawet nie odwiedzałam rossmanna podczas promocji -49%!).


- Biały Jeleń, hipoalergiczny płyn micelarny, cena ok. 10 zł.
- Joanna, Naturia, peeling myjący z truskawką, cena ok. 4 zł.
- Lovena, regenerujący krem do rąk, cena ok. 4 zł.

- Nivea, double effect, antyperspirant w kulce, cena ok. 10 zł.
- Marion, 7 efektów, kuracja z olejkiem arganowym do włosów, cena ok. 4 zł.
- Carla, lakier do paznokci neonowy różowy, cena ok. 3 zł.
- Rimmel, Rita Ora, 498 rain rain go away, cena ok. 6 zł. w promocji w drogerii Jawa
- Rimmel, Rita Ora, 860 bestival blue, cena ok. 6 zł w promocji w drogerii Jawa

- Zalotka, cena 8 zł.
- Zestaw gumek do włosów, cena 5 zł.



I oto całe moje zakupy..

Może wpadło Wam coś w oko? A może macie któryś z tych kosmetyków, jeżeli tak, to jestem bardzo ciekawa jak się u Was sprawdził. Piszcie. :) Jeżeli chcecie poznać bliżej którąś z tych rzeczy to również piszcie, a z pewnością pojawi się recenzja.


 ♥Buzioole!♥
♦DaaisyK♦

14 komentarzy:

  1. Miałam ten produkt Marion i bardzo go lubię. Peelingi Joanny towarzyszą mi od długiego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio używam octu malinowego Marion i bardzo mi sie podoba. Ciekawa jestem tej kuracji z olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten peeling z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym wypróbować płyn micelarny z Białego Jelenia. Miałam żel do mycia twarzy i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peelingi joanny uwielbiam, truskawkę też miałam ;)
    A w nowe lakiery Rimmel muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę moją ulubioną truskawkę z Joanny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości, lubię te peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś zadowolona z białego jelenia? Bo ja jakoś niebardzo, tak jakby czuję napiętą skórę po użyciu jego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory użyłam tylko dwa razy i faktycznie czuć napiętą skórę, ale mi aż tak to nie przeszkadza...

      Usuń
  9. Większość z tego znam:) Jeśli chodzi o peeling truskawkowy to już czuję ten zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowy lakier śliczny ;) Pokaż go nam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te nowe kolory Rimmela. Nawet chciałam je kupić, ale jak zobaczyłam w mojej drogerii, że połowa z nich jest już tak stara, że lakier zrobił się dwukolorowy, stwierdziłam, że jednak sobie podaruję.

    OdpowiedzUsuń

♥♥Dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne i motywujące. Dziękuję!♥♥