niedziela, 31 maja 2015

♥66/ Eveline, pro-regenerująca maseczka żelowa do twarzy, szyi i dekalotu 5w1

Dziś kolejny produkt z paczki od Eveline, a jest to Pro-regenerująca maseczka żelowa do twarzy, szyi i dekoltu 5w1 SOS dla bardzo suchej skóry. Maseczek używam dość rzadko, właściwie sam nie wiem czemu, więc kiedy zobaczyłam ją w paczce byłam bardzo zadowolona, bo sama rzadko je kupuję.


Cena: 2zł - 4zł

Od producenta:
5 w 1
- Nawilża 24h
- Odmładza i regeneruje
- Redukuje zmarszczki
- Ujędrnia i napina
- Łagodzi podrażnienia
Innowacyjna SOS pro-regenerująca błyskawiczna maseczka żelowa 5 w 1, oparta na unikalnej kompozycji składników aktywnych, doskonale pielęgnuje bardzo suchą skórę. Silnie skoncentrowana formuła bogata w bioHyaluron Complex™ działający w synergii z Lipomoist 2013 pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy, głęboko i długotrwale nawilża i wygładza. Redukuje zmarszczki, linie mimiczne i bruzdy. Doskonale liftinguje, ujędrnia i napina. Nowatorska żelowa formuła tworzy na skórze napinającą mikrosiateczkę, przywraca cerze elastyczność i blask. Skóra jest doskonale nawilżona, wygładzona i świeża.
SUPER EFEKT 4D – nowy wymiar w walce ze zmarszczkami
Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.
Składniki aktywne:
bioHYALURON COMPLEX™ – bogaty w kwas hialuronowy silnie wygładza i nawilża naskórek, dzięki czemu działa jak błyskawiczny lifting. Ujędrnia i uelastycznia. Wypełnia głębokie zmarszczki od wewnątrz.
• PHYTOCELLTEC™ – roślinne komórki macierzyste pozyskiwane z odmiany jabłoni szwajcarskiej, poprawiają witalność i żywotność komórek skóry.
• LIPOMOIST 2013 – bogaty w ekstrakt z alg, peptydy, mikroelementy oraz witaminy, tworzy na powierzchni skóry mikrosiateczkę zapobiegającą parowaniu wody z naskórka. Nawilża, wygładza, ujędrnia i zwiększa przenikanie składników aktywnych w głąb naskórka.
• KOMPLEKS WITAMIN A, E, F głęboko odżywia i regeneruje skórę, zapewniając jej jędrność i elastyczność.
• D-PANTHENOL I ALANTOINA regenerują warstwę hydrolipidową, nawilżają, ujędrniają i uelastyczniają


Składniki:
Aqa/Water, Sodium Hyaluronate, Betaine, Propylen Glycol, Acacia Seyal Gum, Xanthan Gum, Carrageenan, Glucose, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor, Oil, Malus Domestica Fruit Cell Cultureextract, Lecithin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Allantoin, Methylchoroisothiazolinone, Methylisothazolinone, Perfum.



Moja opinia:
Maseczka ma typowo żelową konsystencje, jest przezroczysta i ma delikatny zapach. Bardzo dobrze nawilża i łagodzi podrażnienia. Skóra po wchłonięciu się maseczki pozostaje lekko napięta. Czy redukuje zmarszczki to nie wiem, bo ich jeszcze nie mam. Po wchłonięciu i wytarciu resztek wacikiem na skórze pozostaje lekkie uczucie lepkości, ale nie na długo.
Podsumowując, maseczka spełnia swoją rolę, ładnie pachnie, świetnie nawilża. Jestem z niej bardzo zadowolona.


○ Produkt otrzymałam do testów od firmy EVELINE cosmetics, lecz nie wpłynęło to na moją opinię o kosmetyku. ○

 ♥Buziakii♥
  ♦DaaisyK♦

6 komentarzy:

  1. Mam ją w zapasach, czeka na swoje 5 minut. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi, oby jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię maseczki, więc chętnie sobie wypróbuję nową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam jej jeszcze, na razie zachwycam się glinką białą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się na nią skuszę, też rzadko używam maseczki, bo ciężko dopasować jakąś do mojej problematycznej cery :(

    OdpowiedzUsuń

♥♥Dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne i motywujące. Dziękuję!♥♥